poniedziałek, 21 października 2013

SMOCZA ŁUSKA

Witajcie.

Jakiś czas temu nabyłam nowe koraliki Miyuki-Long Magatama.

Długo szukałam zastosowania dla nich i wpadłam na wzór bransoletki szydełkowo-koralikowej  "Smoczej Łuski" na blogu (http://koralikowaweraph.blogspot.com/2012/11/smocze-uski-i-zoty-owad.html).

Od razu postanowiłam ją zrobić dla córki.

Miyuki-Long Magatama koloru gunmetal połączyłam z toho round 8/0 koloru permanent finish-galvanized aluminium.

Elementy metalowe : końcówki , ogniwka i zapięcie są posrebrzane.

Z dwóch opakowań Miyuki i jednego toho round wyszła bransoletka ( z zapięciem ) ~18,7 cm.

Zapraszam do obejrzenia mojego smoczka  :lol:

20131021_112200

:roll:

20131021_112222

:roll:

20131021_112523

:roll:

20131021_112504

:roll:

20131021_112447

:roll:

20131021_112434

:roll:

Z góry "Smocza Łuska " przypomina nastroszonego jeża  :lol:

:roll:

20131021_112055

:roll:

20131021_112415

:roll:

20131021_112311

Zapięcie " głowa smoka " też kupione dawno temu, teraz znalazło swoje zastosowanie  :lol:

:roll:

20131021_112455

:roll:

Pozdrawiam Was.

:lol:

20131021_112222

 

17 komentarzy:

  1. Polecam , robi się dosyć łatwo ( chociaż ja miałam problemy z wkłuwaniem szydełka w oczka :( ale to chyba wynikało z tego , że jest tylko 6 koralików w rzędzie a koraliki są duże i zrobiło się mało miejsca ).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak nabędę takie koraliki to z pewnością spróbuję efekt jest bardzo fajny :) zastanawiam się tylko czy jest wygodna w noszeniu i czy tych koralików szybko nie pogubię :]

    OdpowiedzUsuń
  3. prawdziwie wypasiony ten jeż.:), nie miałam jeszcze takich koralików!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny gruby jeżyk! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletka bardzo dobrze układa się do ręki,jest miękka i elastyczna. Koraliki nie odpadną ponieważ bransoletka jest zrobiona na szydełku i dobrze trzymają się .Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna!!!!
    Świetny wyszedł efekt .Muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję :)
    Zachęcam do zrobienia bo naprawdę warto.
    Sama jestem zaskoczona , bo koraliki wydawały mi się , że będą ostre a one układają się ślicznie i są super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem zdolna, więc martwię się na zapas ;] ale kusi mnie, że sobie coś takiego zrobić oczywiście kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudna bransoletka. Ja głównie robótkuję na drutach i szydełkiem. Niedawno zaczęłam zabawę z koralikami no i koraliki pochłonęły mnie całkowicie. Pozwolę sobie skorzystać z wzoru udostępnionego przez Ciebie. Będę tu tez częściej zaglądać bo warto. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę, podaj wskazówki jak wykonać taką bransoletkę-smocze łuski. Robię bransoletki na szydełku z koralików toho a tej bransoletki-smocze łuski nie mogę wykonać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu , jeśli robisz bransoletki szydełkowe to nie widzę przeszkód , trzeba koraliki Long Magatama nawlekać w jedną stronę i będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam. Koralikowy szał dopadł mnie dość niedawno i nadal mam techniczne prolemy. Chciałabyś mi powiedzieć ile koralików nawlec? Bo oczywiście znając wzór i rodzaj korlików podczas nawlekania nie wiem w którym momencie skończyć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam , do wykonania takiej bransoletki potrzebne są dwa opakowania MIYUKI Long Magatama , niestety na sztuki nie potrafię odpowiedzieć bo nie liczyłam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam,
    jaki jest otwór końcówki do wklejania?

    OdpowiedzUsuń
  15. Beato , to końcówki beczułki dostaniesz w Kadoro http://www.kadoro.pl/p14694-Koncowki-beczulka-13x10-mm-zlote-2-sztuki.php

    OdpowiedzUsuń