piątek, 12 lipca 2013

PUDROWA PERŁA SZYDEŁKOWO-KORALIKOWA

Witajcie,właśnie skończyłam nową bransoletkę szydełkowo-koralikową.

"Pudrowa Perła " jest w tonacji kremu , złota , łososia i brązu.

Wykonałam ją z koralików toho round 11/0.

Użyłam kolorów :

  1. transparent-frosted rosaline

  2. silver-lined milky peach

  3. opaque lt beige

  4.  gold-lined rainbow crystal

  5. metalic iris brown


Elementy metalowe są koloru starego mosiądzu ( końcówki do wklejania,ogniwka,zapięcie).

Dla ozdoby wykonałam małą zawieszkę z perły.

Zobaczcie moją "Pudrową Perłę"

Zapraszam. :lol:20130712_082600

20130712_082628

20130712_082855

Wzorek na bransoletce jest z obu stron inny, z jednej strony są romby z drugiej serca.

Oto bransoletka z drugiej strony ( widać serca ).

Zobaczcie sami. :roll:

20130712_082924

20130712_082834

Pozdrawiam Was i zapraszam do odwiedzania mojego bloga. :lol:

 

4 komentarze:

  1. Strasznie podobają mi się Twoje prace no i blog oczywiście :) dodaje do ulubionych. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A się kobieto zakulkowałaś ;) piękne te Twoje kulki i świetne tutoriale, Widać że duuuuużo pracy w to wkładasz, serca też. A co do kulki obrobionej szydełkiem Mistrzostwo świata ! ;) ps. dziękuję za odwiedziny , ja również będę zaglądać co u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No no no... ładniutko! Fajnie mieć takie zajęcie. Nie dość, że zabija czas, to jeszcze masz dodatki do założenia! Pozdrawiam, 3maj się -> Beatrycze

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej!
    Nominowałam Cię do Libster Blog Awards. Więcej dowiesz się na http://happyworld.blog.pl/2013/07/27/libster-blog-awrads/
    Przy okazji dodaję do ulubionych :) Masz na prawdę ciekawego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń