niedziela, 28 kwietnia 2013

SZMARAGDOWA ZIELEŃ

Witam,dzisiaj ukończyłam ,,szmaragdową zieleń,,tak nazwałam komplet jaki wykonałam dla córki.

Bransoletka bardzo pracochłonna,spędziłam nad nią wiele godzin (dużo czasu,czasu,czasu)ale warto było. :lol:

Do projektu wykonanego techniką peyote użyłam koralików toho treasure 12/o,kryształu w kolorze szmaragdu i złotych perełek swarovskiego.

WYKONANIE

Koraliki treasure 12/o w kolorach:

  • opaque-lustered white

  • gold-lined rainbow crystal

  • metalic iris green brown

  • inside-color emerald-dark lined

  • inside-color rainbow crystal-pale turquoise lined

  • opaque pastel mint julep


Kolczyki wykonałam z kryształów koloru szmaragdowego (jak w bransoletce),perełek swarovskiego i koralików fire polish 4 mm koloru emerald.

Dla wytrwałych i cierpliwych podaje schemat wzoru bransoletki. :roll:

Zapraszam do obejrzenia mojego projektu. 8-O

3 komentarze:

  1. Ta bransoletka jest przepiękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt bransoletka jest niesamowicie piękna. Czy miałabyś coś przeciwko temu, żebym skorzystała z tego wzoru? Na prawdę bardzo mi się podoba i muszę spróbować swoich sił w ściegu peyote;) mam jednak pytanie: fajnie wyglądadają te zapięcia, interesuje mnie jak umieściłaś te kółeczka, bo widzę, że są one zamiast koralików, więc jak to zrobiłaś, że wzór się nie "rozleciał"? Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. k.zyburtowicz30 lipca 2013 14:14

    Witam.Oczywiście proszę skorzystać ze wzoru jaki podałam.Co do dziurki to bardzo łatwo ja wykonać.W miejscu kółka należy pominąć jeden koralik przeciągając nitkę przez koralik obok,w następnym rzędzie należy ominąć dziurkę przeciągając nitkę przez koralik poniżej a w trzecim rzędzie dodać koralik w miejscu luki i powstaje dziurka.Należy przerobić jeszcze dwa rzędy co wzmocni dziurki.Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń