wtorek, 9 kwietnia 2013

SZALONE MOTYLE PEYOTE

Witajcie,po przerwie świątecznej usiadłam do projektu bransoletki z motywem motyli.Projekt trudny,po raz pierwszy robiłam bransoletke o nierównych brzegach.Wymaga to dużo uwagi,ale udało się.Bransoletke wykonałam metodą peyote z koralików toho treasure 12/o.

WYKONANIE:

Użyłam kolorów:

  • metalic iris purple

  • ceylon gladiola

  • inside-color crystal lavender lined

  • gold-lustered raspberry

  • trans-lustered rose

  • inside-color jonquil-peach lined

  • ceylon lt ivory

  • opaque-rainbow navy blue

  • inside-color lustered crystal-opaque aqua lined

  • perły swarovskiego jasny różowy

  • zapięcie posrebrzane slide z 3 loopami


Zapraszamm do oglądania efektu mojej pracy,sami oceńcie czy było warto. :-P

3 komentarze:

  1. Cudowna! Można taką kupić?

    OdpowiedzUsuń
  2. BŁAGAM!!!!!!!!!!!! Zrób instrukcje, jak zrobić te bransoletki!!!!!!!!!!! Proszę!!!!!!!!!!!!!!!!!! Są przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) Może kiedyś podam schemat :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń