sobota, 5 marca 2016

MARZANNA - AMETYSTOWY BLASK

Witajcie ,

Dzisiaj kolejna zawieszka "MARZANNA " .

Tym razem w innych barwach  , dominuje w niej kolor fioletowy w różnych odcieniach.

W centrum zawieszki umieściłam 14 mm kryształ Swarovskiego - Amethyst F . Kryształ oplotłam ściegiem peyote używając  koralików : MIYUKI Delica 11/0 - Opaque Wine Dyed , Metallic Raspberry Luster  i MIYUKI Round 15/0 - Galvanized Champagne .

W kolejnych okrążeniach zastosowałam : SuperDuo 2.5 x 5 mm - Opaque Lt. Purple , Kleops par Puca - Opaque Mix Violet - Gold Ceramic Look , Crescent 3 x 10 mm - Opaque Ultra Luster Green , FP 3 mm - Metallic Amethyst , kulki hematytu fasetowane barwione - Metallic Amethyst , Toho Round 15/0 - Hight Metallic Amethyst.

MARZANNA " w wersji ametystowej prezentuje się tak  :lol:










Kryształ rivioli w zależności od oświetlenia daje zawieszce piękny blask ( trudno było uchwycić to na zdjęciach ) .

Zawieszka ma średnicę ok . 5.2 cm.

Bardzo polubiłam ją , zostaje ze mną  :lol:

Pozdrawiam Was mocno i bardzo dziękuję , że czasem tu zaglądacie  :lol:



























8 komentarzy:

  1. Kasiu, przepiękne te Twoje Marzanny! Wszystkie mi się ogromnie podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest naprawdę cudowna! Wcale się nie dziwię, że ją sobie zostawiasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu dziękuję :) Tak naprawde to wszystkie bym sobie zostawiła bo trudno się z nimi rozstać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję :) To moje ulubione zawieszki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, bardzo piękne są twoje zawieszki, tak jak i wszystkie prace jakie tutaj pokazujesz. Mam pytanie, czy mogłabyś pomyśleć o zrobieniu małego kursu jak wykonać taką Marzannę.Jestem pewna, że ucieszyłabyś wiele wielbicielek twoich prac.pozdrawiam serdecznie.Ola

    OdpowiedzUsuń
  6. Olu , bardzo mi miło :) Może kiedyś pomyślę nad kursem , ale obecnie mam bardzo mało czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłoby super. Póki co pozostaje podziwianie twoich wspaniałych prac:).
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń