czwartek, 14 stycznia 2016

WISIOR - TWISTED TRIANGLE

Witajcie ,

Dzisiaj czas na zaprezentowanie kolejnej zawieszki ale nieco innej niż poprzednie .

Ta jest w kształcie trójkąta i wykonałam ją według projektu Justyny Szlęzak , który znalazłam w piśmie  "BEADING Polska" ( kwiecień / maj ). 

Wiele pięknych prac  autorstwa Justyny znajdziecie na jej blogu eridhan.blogspot.com

Justyny wśród nas już nie ma ale jej wspaniałe tutoriale cieszą nas i  pojawią się w naszych koralikowych pracach .

Trójkąt " Twisted trangle " poczyniłam w tonacji szarości z odrobiną czerwieni .

Użyłam tu koralików :

  • Miyuki Round 8/0 - Chalk Lava Red

  • Miyuki Round 15/0 - Inside-Color Rainbow Ruby-Garnet Lined

  • TT 12/0 - Metallic Hematite

  • TR 11/0 - Inside-Color Rainbow Crystal-Gray

  • Oponki kryształkowe 4 x 6 mm - Gray

Zawieszka ma średnicę ok. 5 cm , zawiesiłam ją na metalowej bazie ( dla kontrastu wybrałam  kolor czerwony ).








Od tyłu też wygląda ciekawie  :lol:




Kolorystyka trójkąta tak mi się spodobała , że  postanowiłam dorobić bransoletkę używając tych samych koralików i kolorów.

Wygląda tak  :lol:






Bransoletka z zapięciem ma długość ok. 19,9 cm , szerokość ok. 2 cm ( w najszerszym miejscu ) .

Kształtem przypomina kawałek dyni ( takie przynajmniej na mnie robi wrażenie ).



:lol:   :lol:   :lol:



Pozdrawiam Was serdecznie i mam nadzieję , że już niedługo zaprezentuję Wam kolejne zawieszki .



14 komentarzy:

  1. Przepiękny :-) A te kolory wprost hipnotyzują :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu , serdecznie dziękuję :) To połączenie kolorów ostatnio bardzo mi się podoba :) Kiedyś nie lubiłam szarości i czerwieni widać z wiekiem to się zmienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wciąż nie mam czasu by wziąć się za ten tutorial, na razie czeka w plikach. Bardzo mi się podoba kolorystyka, którą wybrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham taki zestaw kolorów. Piękny komplet. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Projekty Justyny są wielkie! Olbrzymia szkoda, że już żadnego nie stworzy :(
    Kolory w Twoim trójkącie są przepiękne i widzę, że nie tylko mi się spodobały :) To chyba najładniejsza wersja, jaką widziałam :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu dziękuję :) Długo zastanawiałam się jakie kolory wybrać , od dłuższego czasu chodziły za mną szarości ;) I tak sobie pomyślałam , że trzeba troszeczkę rozweselić je ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agato bardzo dziękuję za miłe słówka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały komplet :) Bardzo podoba mi się Twój zestaw kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wygląda z obu stron, no i fajne ma kolorki:) Musze też wygospodarować trochę czasu, żeby do niego przysiąść:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się , że się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Natalio , serdecznie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O rany, chyba w życiu nie będę potrafiła czegoś takiego zrobić....fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Moniko , serdecznie dziękuję :) Nie jest taki trudny ;)

    OdpowiedzUsuń