poniedziałek, 14 kwietnia 2014

SZYDEŁKOWE BRANSOLETKI

Witajcie.

Odrabiam zaległości i przedstawiam Wam moje dwie bransoletki szydełkowo - koralikowe wykonane wg. wzoru

napotkanego na blogu   http://bizuteria-blond.blogspot.com/2014/03/milky-bronze.html



Wzorek prosty od razu wpadł mi w oko ( miłośniczkom sznurów szydełkowo-koralikowych polecam również inne wzorki z tego bloga).

Wykonałam dwie kolorystyczne wersje : "Raspberry" i " Capri Blue".

Bransoletka "Raspberry" jest w odcieniach różu.

Wykonałam ją z koralików toho round 11/0 w kolorach:

  1. gold-lustered raspberry

  2. inside-color rainbow crystal-strawberry

  3. ceylon soft pink

  4. metallic iris purple


Długość z zapięciem wynosi ok 20 cm.

:lol:

20140413_230605

:lol:

20140413_231017

:roll:

20140413_230711

:lol:

Druga bransoletka " Capri Blue ' jest w odcieniach koloru niebieskiego.

Użyłam tu koralików toho round 11/0  :

  1. metallic nebula

  2. inside-color luster crystal-capri blue lined

  3. ceylon englich bluebell

  4. opaque-lustered lt beige


Ta bransoletka jest nieco dłuższa , ma ok. 22 cm.

Oto ona .

:lol:

20140414_190240

:roll:

20140414_190157

:roll:

20140414_190224

:lol:

Pozdrawiam Was.

:lol:   :lol:   :lol:

20140413_230605

 

 

 

 

 

 

17 komentarzy:

  1. Cudne są! Wzorek wydaje się nieskomplikowany , ale tak dobrałaś kolorki ,że wyszły niesamowicie!!!! Jak tylko zakupię koraliki to sobie takie zrobię:) Pozwolisz?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka soczysta ta pierwsza, smakowita taka :) druga równie piękna :) coś czuje, że zainspiruje się i "pożyczę" wzorek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie dziękuję za miły komentarz :) wzorek jest bardzo fajny:)polecam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzorek jest prosty:)zachęcam bo bransoletki wychodzą ciekawie:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletki śliczne, a cały myk w dobraniu kolorków, bo na schemacie tego nie widać.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne ,te kolory,koraliki,wzorek,wprost idealne,bardzo bardzo śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurde powiem Ci, że super dobrałaś te kolory, sam schemat nie robi jakoś wrażenia, ale z takimi kolorami to mogę tylko powiedzieć wow :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak schemat jest prosty , ale przy pomocy kolorów można coś ciekawego wyczarować :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie są słodkie :)
    Dzięki za schemat

    OdpowiedzUsuń
  10. Kapitalnie dobrałaś kolory, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne! Postanowiłam takie zrobić na prezent dla wychowawczyń moich synów z okazji końca roku szkolnego. Ponieważ jeden z synów kończy podstawówkę to chciałam również zrobić kolczyki do kompletu. Czy mogłabyś mi podpowiedzieć jaki miałby być rozmiar kulki i czy z tej samej sekwencji koralików też uzyskam taki efekt. Przyznaję, ze kolczyki robię pierwszy raz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje.
    Danusiu , kolczyki robię z mniejszych kulek 10-12 mm.Możesz zrobić wg schematu jaki podałam na kulkę
    koralikowo-szydełkową , tylko na 20 koralikach w rzędzie .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bransoletka śliczna. Mam zamiar ją "wydziergać". Bardzo proszę Cię o informację - jaką mam przygotować długość sznurka z koralikami? To moja pierwsza bransoletka - więc nie mam jeszcze rozeznania.
    Ps. Gratuluję talentu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam , zasada jest taka , że mnożymy :
    liczbę koralików w rzędzie ( tu 12 koralików ) przez liczbę centymetrów jaką chcemy żeby bransoletka miała ( bez zapięcia np. 15 cm )
    to daje nam 180 centymetrów ( tyle centymetrów koralików musimy nawlec na nitkę ).
    Życzę powodzenia i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję - zasadę muszę zapamiętać. Zaczęłam już nawlekać - ale zablokował mnie brak czasu.
    Powodzenie się przyda :).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam bransoletki prześliczne. Zaczynam właśnie przygodę z koralikami. Czy mogłaby pani zdradzić jak nawlekala kolory do wzoru?

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam , koraliki nawleka się od góry powtarzając sekwencję tyle razy ile potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń