piątek, 1 marca 2013

Wisior 3D

Witajcie,

to mój pierwszy wpis na blogu. W wolnych chwilach zajmuję się tworzeniem biżuterii z koralików. Jest to precyzyjna i dokładna praca, ale sprawia mi ogromną radość.

Od kilku dni robiłam wisior 3D. W końcu skończyłam :)

Wykorzystałam tu koraliki TOHO.


WYKONANIE


Wisior wykonałam metodą peyote.


Do projektu wykorzystałam koraliki:




  • toho round 11o (inside-color lt amethyst pink lined,ceylon lt ivory,transparent-frosted sugar plum,metalic iris purple)

  • fire polish 4 mm


Co o nim sądzicie? Zapraszam do komentowania i śledzenia mojego bloga.

8 komentarzy:

  1. Swietny artykul czekam na dalsza aktywnosc i jeżeli szukasz kurs prawo jazdy kat b
    zapraszam na okazika :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog oczekuje dalszej aktywnosci i jeżeli chcesz znaleźć rzesy przedluzanie
    odsylam na okazika :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny blog czekam na dalsza aktywnosc i jeżeli szukasz kurs wychowawcy kolonijnego
    zapraszam na okazika :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super artykul czekam na dalsza aktywnosc i jeżeli chcesz znaleźć pranie podsufitki samochodowej
    zapraszam na okazika :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super artykul czekam na dalsza aktywnosc i jeżeli szukasz klein euphoria men
    odsylam na okazika :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super artykul czekam na dalsza aktywnosc i jeżeli chcesz znaleźć kurs języka rosyjskiego
    odsylam na okazika :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog oczekuje dalszej aktywnosci i jeżeli szukasz kevin kline euphoria
    zapraszam na okazika :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super artykul oczekuje dalszej aktywnosci i jeżeli chcesz znaleźć spodnie meskie rurki
    odsylam na okazika :-)

    OdpowiedzUsuń