poniedziałek, 29 grudnia 2014

CZAROIT - NASZYJNIK

Witajcie,

Witajcie,

Dzisiaj prezentuję kolejny prezent gwiazdkowy ( to już prawie ostatni  , bo będzie jeszcze jeden ).

Kamień , który wpadł w moje " łapki " na grudniowych targach minerałów w Warszawie to CZAROIT.

Kamień o silnej energii , ukochany kamień jasnowidzów , kamień najwyższych mocy magicznych.

20141222_115147

Posiada dobroczynne działanie : wzmacnia organizm po długotrwałej chorobie , przyspiesza regenerację organizmu , polecany przy chorobach nerek i wątroby.

20141222_115447

Naszyjnik , który wykonałam z tego pięknego kamienia obszyłam  koralikami toho 15/0 w kolorach Inside Color Rainbow Crystal Grape Lined , Metallic Iris Purple i koralikami miyuki w kolorze Silver.

20141222_115924

Oprawa skromna bo o to właśnie chodziło , żeby nie przyćmić niezwykłej urody tego kamienia.

20141222_115514

Całość podszyłam ekoskórką w kolorze ciemnego fioletu. Do zawieszenia użyłam krawatki w kolorze postarzałego srebra i czarnego rzemyka .

20141222_115558

:lol:

Dziękuję , że zaglądacie do mnie.

Wasze wizyty i pozostawione komentarze sprawiają ogromną radość.

:lol:   :lol:   :lol:

 

20141222_115826

 

 

12 komentarzy:

  1. Piękny okaz, podoba mi się, że tak skromnie bo przez to kamień wręcz promienieje mocą. No i niezmiennie zachwycam się detalami na pleckach! Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu , dziękuję :) Właśnie o to chodziło , żeby kamień był widoczny w całej krasie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kamień jest piękny! Dobrze, że nie kombinowałaś ze strojniejszą oprawą, bo mógłby się w niej zatracić, a szkoda by było :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten kamień i pięknie go opracowałaś - z umiarem i wyczuciem. Te plecki urocze.
    A ja zmagam się obecnie z szydełkową kulką wg Twojego tutka. Średnio mi idzie :/ chociaż instrukcja jest bardzo jasna. Pozdrawiam i Dosiego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kamień rzeczywiście niezwykłej urody, ale doskonale dobrana oprawa jeszcze ją podkreśla.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kamień sam w sobie jest tak piękny, że taka skromna oprawa jest dla niego idealna :) Czasem trzeba uważać, żeby nie przedobrzyć, ale w tym przypadku wszystko jest z dużym wyczuciem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne te Twoje prace! A ten kamień jest niesamowity! Podziwiam i pozdrawiam; -)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję :) Muszę przyznać , że z bólem serca rozstałam się z tym kamyczkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję , mam nadzieję , że w końcu pokonasz kulkę ;)
    Pozdrawiam , Szczęśliwego Nowego Roku !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję , musiałam się powstrzymywać bo u mnie ciężko ostatnio z umiarem ;)

    OdpowiedzUsuń